Little Known Facts About ماگ.

Wiki Article

ماگ قهوه از جنس ملامین: شاید این ماگ زیاد به گوشتان آشنا نباشد ولی از آن به احتمال زیاد استفاده کرده اید این نوع ماگ در اکثر آشپزخانه ها استفاده می شود.

شخصی سازی به وسیله ماگ ها نیز دلیل مهم دیگر محبوبیت آن ها است. 

ماگ شیشه ای می‌تواند با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی شود، از جمله طرح‌های ساده، رنگی یا حتی برجسته.

به عبارت بهتر، نباید در هنگام استفاده از فنجان شیشه‌ای نسبت به آن غفلت کنید، چراکه ممکن است حرارت مطلوب شما برای خوردن چای یا قهوه گرم از بین برود.

پنج درصد بازگشت وجه به کیف پول به ازای هر خرید (بجز قهوه‌سازها و خدمت پرداخت درب محل).

ماگ مسافرتی: این ماگها که از جنس استنلس استیل هستند و اغلب ظرفیت ۱۶ اونس قهوه را دارد لیوان مناسبی برای مسافرت می باشد. از آنجاییکه این ماگها بلند هستند بنابراین بهتر است نحوه تهیه قهوه را هم بدانید.

به بیان بهتر، نگهداری از این فنجان‌ها، نیازمند دقت و حوصله بسیار بالایی خواهد بود و افراد نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن جوانب احتیاط ??????? ????? در هر مکان از جمله محل کار، از فنجان شخصی خود استفاده کنند.

استفاده از ماگ‌ های سرامیکی نه تنها به شما لذت مصرف نوشیدنی را می‌دهد، بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

ماگ لته ۲۲۰ میل: لته را می توان در یک لیوان کاسه ای سرو کرد، اما نوع آن بزرگتر از یک فنجان کاپوچینو است. در این لیوان ریختن شیر گرم بر روی اسپرسو آسانتر است و حتی می توان لته آرت هم تهیه کرد.

البته این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه فروش قهوه فعالیت می کند.

باید توجه داشت که این سبک از ظروف سرو نوشیدنی در طرح‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود و علاقمندان می‌توانند با در نظر گرفتن سلیقه خود برای خرید اقدام کنند. از جمله این طرح‌ها عبارت‌اند از:

اتاقمعرفی سایتکاربرد ماگ چیست و ماگ از کجا بخریم ؟ (معرفی انواع ماگ های آرتینا)

Your a short while ago seen items and showcased tips › Watch or edit your browsing heritage Just after viewing item element web pages, search here to uncover an uncomplicated method to navigate again to pages you have an interest in. Back again to top

این ویژگی‌ها باعث شده است که ماگ‌های سرامیکی جایگاه ویژه‌ای در صنعت تولید ظروف و همچنین در دل مصرف‌کنندگان پیدا کنند.

Report this wiki page